Επιστροφές Προϊόντων


Επιστροφές Προϊόντων – Δικαιώματα Καταναλωτών:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα κατ΄αρ.3ε Ν 2251/1994.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε περίπτωση εκ νέου παραγγελίας και εφόσον η επιστροφή/αλλαγή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του καταστήματος ή δεν αφορά σε ελαττωματικό προϊόν, επιβαρύνεται ο πελάτης με τα μεταφορικά/ έξοδα αποστολής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:

  • Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.
    Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως στο παρόντα ιστότοπο με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Προϊόντος» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το κατάστημα Ηλιόσταγμα, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: ΗΛΙΟΣΤΑΓΜΑ, Κοντούλη Ελένη Θ. Εμπόριο Οικιακών Ειδών Βενιζέλου Ελευθερίου 29, Μυτιλήνη, 81132, Λέσβος, Ελλάδα.

Εξωτερικός έλεγχος & Άρνηση Παραλαβής:

Παρακαλείστε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα καλείστε να αρνηθείτε την παραλαβή. Πάντως, διευκρινίζεται ότι η άρνηση παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή – πελάτη δεν συνιστά νόμιμη υπαναχώρηση από την σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος online-shop, που πρέπει να γίνεται κατά την προπεριγραφόμενη διαδικασία (άρθρο 3ζ του νόμου 2251/1994).

 Ελαττώματα-έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα είδη ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να πιστοποιείται ως τέτοια εγγράφως από αμφότερα τα μέρη.

Επιστροφή χρημάτων:

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και αφού παραλάβουμε τα προϊόντα.

 Ο προμηθευτής θα προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Κατά παρέκκλιση, ο προμηθευτής δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο προμηθευτής. Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, όσον αφορά τις συμβάσεις πώλησης, ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται, αλλά αφαιρούνται από το ποσό που είχε καταβάλλει ο καταναλωτής και επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος. Επίσης αφαιρείται και το ποσό των μεταφορικών για την επιστροφή των προϊόντων σε εμάς.

Η παρούσα Σύμβαση δεν επηρεάζει οποιαδήποτε δικαιώματα καταναλωτών που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Ειδικές προβλέψεις- εξαιρέσεις:

Α. Καμία αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή σε είδη εποχιακού χαρακτήρα (Χριστουγέννων-Πάσχα κλπ) λόγω περιορισμένης χρονικής διάρκειας της περιόδου.

Β. Καμία αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή για είδη παραγγελιών σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, σαφώς εξατομικευμένων (είδη βάπτισης, γάμου, μπομπονιέρες κλπ).

Γ. Κανένα προϊόν δεν γίνεται δεκτό ,αν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, όπως επίσης αν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση και έχει παραβιασθεί η συσκευασία του.

Δ. Για λόγους υγιεινής τα σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται.

Ε. Στα προϊόντα που υπάρχει η ένδειξη κατόπιν παραγγελίας κ το προϊόν παραγγέλνεται ειδικά για εσάς δεν γίνονται επιστροφές .

Ζ. Στις προσφορές δεν γίνονται επιστροφές

Ακυρώσεις Παραγγελιών:

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την ολοκλήρωση της καλώντας στο +30 22510 46377 ή με αποστολή e-mail στη διεύθυνση sales@iliostagma.gr Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

Ενημέρωση σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης:

Διευκρινίζεται ότι ο χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πωλήσεως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, κατά τα ειδικότερα προβλεπόμενα κατ΄αρ.3ε Ν 2251/1994, καθώς τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την υπαναχώρηση απαιτείται email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας του καταστήματος (sales@iliostagma.gr) ή μήνυμα από την ‘’Επικοινωνία’’ στον ιστότοπο του καταστήματος Ηλιόσταγμα ή τη συμπλήρωση ειδικού εντύπου υπαναχώρησης.